Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja als je 3x moet inloggen voordat deze succesvol is dan is het niet gek dat de cijfers er rooskleuriger uitzien dan ze zijn. Bij Logius hopen ze natuurlijk dat ze een monopoli krijgen als identity provider. Ondertussen blijven er wel waardeloze producten van de lopende band rollen. Dat is geen houdbare situatie en hopelijk zien instanties die nu per login moeten aftikken dat ook in. Kom op zeg, eerst zeer ongebruikersvriendelijke en schijnveilige berichtenboxen en nu 2FA met SMS berichten. Onder welke steen leeft men daar? Gebruik gewoon compatible secure mail in 'Logius jasje' en ondersteun voor DigiD 2FA eens open standaarden als TOTP i.p.v. telkens van die onzinnige hobby projecten te verkopen die gewone mensen ook nog eens 'verplicht' moeten gaan gebruiken. Maar goed, dat inzicht zullen ze wel niet hebben bij Logius en daarom zal het niet lang duren voor een concurrent als iDIN ze voorbijraast in populariteit.
Beschrijf je klacht (Optioneel):