Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ze hebben bij ING nog de ouderwetse overschrijvingspapieren en enveloppen. Als we met zijn allen weer met de hand gaan giros gaan uitschrijven (gaat nog sneller dan digitaal met alle password lockers tegenwoordig) dan geven we een duidelijk signaal af. Dat denk je. "We kunnen Uw handtekening niet herkennen, wilt U Uw opdracht opnieuw uitschrijven". Daarmee geeft ING een duidelijk signaal af. Dit voorval is werkelijk gebeurd. Dit is verzonnen want dit is mij nog nooit gebeurd. Gewoon opnieuw insturen. Ze moeten dokken voor de extra porto- en administratiekosten en daar komt nog eens bij dat ze orders moeten accepteren want een bank leeft van transacties. Voor privacy: Het beste kun je elke maand je geld afhalen en alles cash betalen, dan herinner je allerlei kleine bedrijven en winkels eraan dat mensen in cash willen betalen voordat alles PIN-only wordt. Gelukkig hadden we laatst weer een PIN storing en politici die nu opstaan en de Euroflappen erin willen houden als ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):