Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: de oplossing ligt er hierin; dat jullie allemaal gelijk hebben Mijn ervaring is dat de mensen van de helpdesk heel erg vriendelijk zijn, maar weinig deskundig. Via een chat stelde ik een specifieke vraag, de dame deed haar best om een oplossing te vinden, maar met die oplossing schoot ik niets mee op. Na een opmerking van mij, ging ze naar de betreffende afdeling en kwam weer met een onjuist antwoord ....knip... Loonslaven zijn het. (niet mijn mening maar die van.... zie verderop) Het is een zware baan want er wordt wat afgekafferd op ze. Vaak door klanten die in de veronderstelling zijn dat zij spreken met een persoonlijke accountmanager. Ik heb iemand gekend die deze job zo'n 13 jaar geleden, enkele maanden heeft gedaan voor de ING en hij was blij dat hij eindelijk een andere tijdelijke baan vond. Alles beter dan call-center medewerker, en alleen als hij dreigde te verhongeren ging hij dat 'slavenwerk' nog eens doen, was zijn mening. Zijn grootste ergernis was - een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):