Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2019, 11:35 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Uiteindelijk is het na enige tijd wel gelukt om met de ING scanner tussen de 'eigen' rekeningen betaalopdrachten uit te voeren. (Eerst de rekening zelf selecteren en dan een betaalopdracht uitvoeren). Logisch toch, het is alleen een vervanging van de Tan. Tsja.... Enkele dagen geleden de scanner ontvangen en geactiveerd. De bevestiging dat activeren is gelukt vind je ook helder terug bij controle op dezelfde ING-pagina als waarop je de scanner activeert. De oranje knop linksonder is na activering van de scanner voorzien van de tekst: blokkeren. Dus maar eens een proefoverschrijving gedaan van €10 van mijn ene privérekening naar de andere. Moest ik toch nog een TAN code gebruiken om de transactie te valideren :-) Gisteravond een DVD besteld bij Bol.com. Betaling: iDeal en opnieuw: TAN code gevraagd i.p.v. scanner validatie :-) Misschien moet het TAN lijstje eerst opgebruikt worden? Neen. Zojuist gebeld met de ING en mij werd meegedeeld dat er soms problemen zijn met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha