Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2019, 19:13 door Anoniem

Door DLans: Ze betalen per gebruiker/per GB bij hun dienstverlener (interne dienstverlener van het moederbedrijf). Dit plus lakse administratie en een groot verloop is een goede manier om je budget te laten verdampen zonder een idee waar het toch blijft. Wat mij betreft is het wel een systeembeheertaak om accounts ook weer op te ruimen maar als systeembeheerder kun je dat alleen maar doen als HR/PZ vertelt wie er opgehoepeld is. Of je moet accounts maandelijks automatisch dichtzetten en kijken wie er klaagt ofzo. Ook een aardige is om alleen maar accounts aan te maken (en toegang toe te kennen) met een handtekening van de verantwoordelijke manager eronder, die dus ook de verantwoordelijkheid heeft het signaal opruimen door te geven. Helaas is dat meer "cover your arse" dan dat het ook werkt in de praktijk. Persoonlijk heb ik wel m'n eigen accounts maar opgeruimd omdat ik wist dat niemand anders het ging doen en hoe leuk het ook lijkt om later nog toegang te hebben levert het vooral gedonder op als je er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha