Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Contact per e-mail is prettig en snel, maar vaak niet mogelijk; Je kan altijd nog een briefje sturen. Maakt vaak meer indruk ook. Duurt wel iets langer, maar minder lang dan moeten wachten tot ze eindelijk hun website op orde hebben zodat ze je berichtje aan kunnen nemen. En als je toch een template met je eigen briefhoofd etc. klaar hebt staan kost het nauwlijks meer werk dan een emailtje schrijven, maar geeft vaak wel een (veel) beter resultaat. Of, voordat kpn de boel grondig verneukte, een fax. Grote bedrijven kunnen die meestal nog wel ontvangen. En daar heb je zelf niet eens een faxmachine voor nodig, een (fax)modem is genoeg--bijna alle latere modellen telefoonmodems deden wel fax. Of met VoIP is zelfs een stuk software voldoende, alleen werkt het veel beter als de rest van het VoIP-netwerk er ook op ingericht is en natuurlijk heeft kpn dat nagelaten. Lutsers, zeker voor een voormalig staatsbedrijf. Gaat het goed daar met die "xs4all-kwaliteit integreren"? Ja, fax is obscuur ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):