Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2019, 10:09 door Anoniem

De bank benadrukt dat er nog dit jaar met de papieren TAN-lijst wordt gestopt, maar een exacte datum wordt niet gegeven. Iets wat de bank ook aan klanten communiceert. In de loop van 2020 wordt ook gestopt met de TAN-code per sms, maar wederom is er geen exacte datum. "Nadat alle klanten met een TAN-lijst een keuze hebben gemaakt, ING heeft haar zaakjes niet voldoende op orde. Ik heb zo'n brief gerkegen. Ik heb vervolgens mijn keuze gemaakt. Geen van beide opties heeft mijn voorkeur. Uiteindelijk toch maar de app gekozen. Deze geinstalleerd en geactiveerd. En meteen extra beveiligingen eromheen ingesteld. (De app kan teveel en heeft maar een magere beveiliging) Vervolgens kreeg ik enkele weken later een berichtje van ING dat ik nu toch echt een keuze moet maken. Ook al gebruik ik de app dus al. En daarna een brief met een nieuwe set TAN-codes, want de oude waren bijna verlopen. Ook al gebruik ik de app dus al. Het lijkt de KPN wel. Als dit soort berichtenstromen lopen (ongestructeerd) langs elkaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha