Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2019, 15:22 door Anoniem

Door Anoniem: Al tijden bestookt met meldingen en brieven dat ik een App moet hebben. (en een heeeeeele kleine voetnoot dat er nog een alternatief komt). Na maanden eindelijk wordt er ook (in een heeeeeele kleine voetnoot) een generator beschikbaar wordt gemaakt om te bestellen. De generator besteld, want geen smartphone dus hoepel op met die App. Resultaat: NIETS. Geen brief, geen bevestiging, geen generator. Nix, null, nada, nop. Niet zo ongeduldig. Na een week of 5-6 komt er ineens een scanner in je brievenbus te liggen en die kun je dan activeren. Er komt geen brief enzo. Het enige wat ik teleurstellend vind is het gebrek aan informatie over WANNEER je nou moest overstappen, en dat wisten ze kennelijk zelf ook niet. Er werd al een tijd gesuggereerd dat het dit jaar zou zijn en na berichten hier met links naar de site dat je dat ding nog voor 10 juni ofzo kon bestellen (waar niet bij stond wat er gebeuren zou als je later was) heb ik hem besteld en ontvangen, maar als ik geweten had dat TAN per ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha