Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-07-2019, 19:37 door Anoniem

Door Anoniem: @anoniem 13:45: ja dat, maar erger nog: de oplichter doet geen betaling maar meldt een telefoon app aan op jouw account. als dat eenmaal gelukt is kan ie heel je betaalrekening leegtrekken en ook je spaartegoed, zonder last te hebben van limieten. Daar geldt ook weer voor dat je moet opletten, in de SMS of calculator transactie staat wat je probeert te bevestigen, in dit geval niet je tikkie betaling maar een poging een app te koppelen. Maar als je dat niet goed leest en gewoon die code intoetst (wat je altijd doet), dan gaat het dus mis. Thx - eindelijk een uitleg wat er misgaat . Ik weet niet goed welke meldingen de calculators/mobiele bank-apps of SMS-tan geven, maar ik vrees dat dit behoorlijk succesvol kan zijn. Mensen hebben weinig ervaring met het koppelen van (extra) bank-apps [dat doe je hooguit één of twee keer], en verwachten een (betaal) authorisatie te moeten geven voor die 0,01 betaling . Dan is het best aannemelijk dat mensen de authorisatie code die ze al verwachten te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha