Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2019, 14:24 door Anoniem

Door Anoniem: Ik was een tevreden klant van de ING met de TAN codes per SMS. Zelf heb ik 30 jaar lang de TAN code gebruikt, eerst Girotel en later MIJNIng. Ik had er vreselijk veel moeite mee om de app te gebruiken. Mijn vrouw kon de scanner aanvragen en ik niet. Een maand geleden heb ik de app geïnstalleerd op mijn tablet. Aanvankelijk was ik behoorlijk wantrouwend. Maar na vier weken gebruik, ben ik blij dat ik voor de app heb gekozen. Tijdens onze vakantie in het buitenland, kun je vlot je saldo checken. Een betaling per Ideal is aanzienlijk eenvoudiger. Maar ik ben me wel bewust van de risico's. Zo gebruik ik prepaid internet en geen openbare wifi op vakantie. Misbruik via QR codes is vergelijkbaar met een Trojan op de computer. Bankieren op een smartphone zou ik niet willen. Een tablet is een prima oplossing.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha