Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2019, 20:52 door Anoniem

Beste, forum leden Onlangs kwam ik in het Quarantaine net van KPN, er worden spam mails verstuurd vanaf mijn ip Ik mijn computers gescand met Malwarebytes op verzoek van KPN, helaas heb ik niks kunnen vinden, enkeld wat pup bestanden maar die konden de oorzaak niet zijn Nu is mij geadviseerd om logs bij te houden welke apparaten waarneer online zijn, zodat er bij een volgende spam mailing misschien dat zo kan worden achterhaald om welk apparaat het gaat Ik zou toch graag weten waar het probleem nou vandaan is gekomen en/of hoe het is ontstaan, afwachten is niet mijn sterkste punt Buiten dat ik wil voorkomen dat ik weer in het Quarantaine net van KPN terecht kom Misschien kan iemand mij advies geven over 1. Hoe te zoeken naar de oorzaak 2. Netwerk monitoren zodat als er toch een spam mailing verstuurd word, ik direct kan reageren Mvg Michel

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha