Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2019, 15:24 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Iedereen hier activeert de scanner wel heel makkelijk. Nou, bij mij is dat absoluut niet het geval! Nadat ik hier al heb opgedaan hoe ik op een alternatieve manier de scanner kon aanvragen, gaat het nu weer mis bij het activeren. Bij ING kan tegenwoordig ook niets meer normaal in 1 keer lukken. Zeker niet als je geen gebruikt maakt van hun app. Nu ben ik hier dus op zoek naar een manier om dat ding te activeren. Het lukt mij maar niet om op mijn profiel te komen. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, maar steeds loop ik daar weer vast. Er gebeurt gewoon niets meer, een lege pagina. Ze doen er echt alles aan om je aan de app te krijgen, maar dat ben ik niet van plan. Ik hoop dat er iemand hier iets kan bedenken hoe ik wel op mijn profiel kan komen om de scanner te activeren. En dan maar weer afwachten wat het volgende probleem gaat worden. Je moet inloggen via: https://mijn.ing.nl/login/ Niet via de oude Login want dat werkt niet meer (krijg je niet te horen van de ING, met hun ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha