Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Pawnheart: Je moet inloggen via: https://mijn.ing.nl/login/ Niet via de oude Login want dat werkt niet meer (krijg je niet te horen van de ING, met hun mentaliteit van: "zoek jij het fijn effe verder uit kruimelklantje") Eenmaal ingelogd moet je hier terecht komen https://mijn.ing.nl/banking/overview op die pagina klik je rechtsboven op je naam (bijvoorbeeld: Hr. of Mw Jansssen) en klik je in het lijstje dat zich opent op: "Profiel". Omdat je zegt op een lege pagina te komen: Zorg ervoor dat je alles toestaat op die pagina. Dus alles in een scriptblocker zoals NoScript toestaan, niets blokkeren. Succes! ps. Laat je nog even horen of het gelukt is? Tussen alle klote trollen zoals hierboven weer van 11:47 uur (net uit hun stinknest gerold met een kotskater) wordt dat nog wel eens veronachtzaamd. Begrijpelijk... maar wel jammer! Als hij de link nog heeft, waarmee hij de scanner besteld heeft, kan dat geen problemen geven. In plaats van bestellen staat er nu activeren bij het item scanner. Trouwens ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):