Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2019, 11:56 door Anoniem

Ik snap dat gewone gebruikers in dergelijke berichten trappen. Die berichten zijn vaak zo doortrapt dat je het niet doorhebt. Zeker niet als je, rond deze tijd, het werk van je vakantievierende collega over moet nemen. Maar dat bedrijven geen controle mechanisme hebben om dergelijke verzoeken te detecteren en blokkeren, dat is onertussen een blunder te noemen. Bij ons is het niet mogelijk om geld over te maken naar een ander rekeningnummer. Dat wordt eerst door iemand anders geverifieerd bij de jusite contactpersonen van de andere partij. Pas als die een bevestiging geven, wordt het nummer gewijzigd. We hebben hierdoor al een redelijk aantal pogingen kunnen stoppen. En het heeft ook degenen die er intrappen, en dan gestopt worden, bewuster gemaakt. Je ziet nu vaker dat al vroeg in het traject de mensen alert reageren. We hebben in het verleden op die manier al een leverancier geholpen. Zijn facturen werden afgevangen en voorzien van een nieuw rekeningnummer doorgestuurd. Door onze detectie snapte hij ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha