Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik las dit. En dacht toen.... Je zat dus rond middernacht op de site van je kapper. > dat is prima. Je vondt een kapsel leuk, of de dame die erop stond. > dat is prima. Je hebt toen iets te lang met je vinger die foto ingedrukt. En gekozen voor instellen als foto op lockscreen. > dat is prima Toen was je twee werk uur (midden in de nacht werkuren boeken) bezig, heb je een post eraan gewijd maar wist je niet. Basaal hoe je apparaat werkt. > hier gaat het fout Daar kreeg je stress van. > niet best. Je werd ook nog woedend. > zegt veel over je mental state. Begin altijd met afvragen: waarom zou iemand dat willen doen, als er technisch iets gebeurt dat je sniet snapt en je denkt dat iemand anders dat doet. De kapper heeft er geen baad bij. Totaal geen. Zn klanten zouden weglopen. Je telefoonleverancier zou klanten verliezen. En sites met dames met nog minder kleding zouden dagelijks mensen gaan plagen met reclame.
Beschrijf je klacht (Optioneel):