Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2019, 10:41 door Anoniem

Door Briolet: Ik gebruik geen mobiel bankieren en kende alleen de regels bij de ABN waar dat wel moest. Ik kijk nu bij de ABN en zij hebben deze beveiliging er ook uit gesloopt. Tot €5000.- per dag (standaard) kun je zonder e-dentifier geld overmaken naar een onbekende rekening. Belachelijk dat het gemak van de klanten boven beveiliging gaat. Klanten moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Banken zijn verworden tot IT-bedrijven zoals Facebook. De klant is geen klant meer, maar het product. En dat product moet vermarkt kunnen worden. (als de banken de kans krijgen) Gebruiksgemak is belangrijker geworden dan veiligheid. Zo ook OPT-ins ipv OPT-outs. En als er iets fout gaat dan wordt het op de klant afgeschoven, (Of de bank moet teveel in de kijkerd staan door negatieve publiciteit). Misschien de optie van het loonzakje met contant geld maar weer introduceren voor die mensen die de banken niet meer vertrouwen. Of aan dit misselijkmakende systeem willen ontsnappen. Of iedereen al zijn geld in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha