Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2004, 15:10 door Anoniem

Door Anoniem Waarom, als je reclame thuis in je brievenbus krijgt waar je niet op zit te wachten ga je toch ook niet zo hysterisch doen. Als je s' avonds gebeld wordt door die callcenter trutjes die je iets willen aansmeren, ga je ze toch ook niet gelijk vervolgen. Allemaal een beetje overdreven reacties van mensen die in eerste plaast zelf er niet voor hebben gezorgt dat hun email onbekend blijft. Mensen die dagelijks hun emailadres op allerlei sites achterlaten bij prijsvragen e.d, een emailadres kiezen dat erg voor de hand liggend is. Ikzelf krijg nooit spam en heb het ook nog nooit gehad. Vindt het allemaal dus een beetje overdreven. Sorry dat is mijn mening die ik heb op de stelling. Er zullen vast mensen willen reageren op dit bericht, maar daar is de stelling niet voor bedoelt. Beetje lompe reactie, met uw welnemen. Het woordje "sorry" doet daar echt niets aan af. De vergelijkingen met de papieren reclame in de brievenbus en de ongevraagde telefoontjes ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha