Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2019, 08:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door john west: Twee factor authenticatie voor internetbankieren op 2 verschillend phone/smartphone /computer lijkt me geen overbodige luxe. Wat I.N.G nu doet lijkt nu veilig genoeg,maar voor hoelang ? Vooral als er slechte updates of geen updates plaats vinden bij de smartphone. De laatste keer bij een over storting met QR hoefde ik alleen toestemming te geven met een vingerprint, voorheen met een extra persoonlijke code. Had ik geen goed gevoel bij. Hoe bedoel je "Wat ING nu doet lijkt nu veilig"? ING promoot het gebruik van de ING Bankieren App op de smartphone. (ja, je kan eventueel ook zo'n kastje bestellen als je geen smartphone hebt, maar dat wordt bepaald niet aangemoedigd.) Wanneer ik een website op mijn mobiel benader, daar iets bestel en een iDeal betaling probeer, popt mijn app meteen op, die ik ontgrendel met mijn vingerscan en vervolgens de overschrijving bevestig met mijn zelf gekozen pincode. allemaal op één en het zelfde device; mijn smartphone. Wat in het artikel gesteld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha