Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2019, 08:15 door Anoniem

Door Anoniem: Ze doen ook niet echt moeite bij Pulse Secure. Op hun site is er nergens een "let op u moet updaten" artikeltje te vinden. Het lijkt een vergelijkbare toko met sommige andere bedrijven op dit gebied waar je alleen updates krijgt als je een servicecontract afsluit. En zelfs dan worden ze kennelijk niet gepushed. Dan kijk je niet goed, want als je op https://my.pulsesecure.net/ kijkt zie je daar gewoon, in een duidelijk geel blok met uitroepteken en al, een security advisor staan. Updates bij Pulse worden inderdaad niet "gepushed", maar dat maar zelden het geval bij dit soort appliances. Dat zou ik ook echt niet willen, je moet gewoon zorgen dat je dit zelf regelmatig bij houdt. Het forceren van VPN client updates kan vervolgens wel gewoon. TLDR; als je niet weet waar je het over hebt, niet reageren aub.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha