Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Volgens GfK moeten fabrikanten in hun marketing burgers dan ook geruststellen over security en privacy. Nee, fabrikanten moeten de veiligheid op orde hebben. De burger heeft veilige apparatuur nodig. Niet een ''veilig gevoel'' door marketing praatjes. Veiligheid is altijd een gevoel. De een voelt zich veilig met een schuifje op de poort en de ander heeft de boel volgehangen met sloten, verlichting en camera's en heeft een getrainde waakhond in de bench. Dat marketing vaak wordt ge-/misbruikt om dat gevoel te sturen is wel een feit. "Fabrikanten moeten de veiligheid op orde hebben". Ze moeten hun best doen om de apparaatbeveiliging op orde te hebben. Toekomstige exploits zijn nu nog niet altijd te voorzien dus die potentiele gaten zitten er misschien in, misschien niet. Maar hoe lang moeten ze hun apparaten ondersteunen en bijwerken? Een component als een Philips Hue lamp gaat zo'n 10 jaar mee als ie 6,5 uur per dag aan staat. De Hue lamp op de slaapkamer gaat misschien 2 uur per dag aan, en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):