Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Volgens GfK moeten fabrikanten in hun marketing burgers dan ook geruststellen over security en privacy. Nee, fabrikanten moeten de veiligheid op orde hebben. De burger heeft veilige apparatuur nodig. Niet een ''veilig gevoel'' door marketing praatjes. Alletwee. Security bestaat als gevoel en als realiteit (een bijna spreekwoordelijk voorbeeld waar dat niet hetzelfde is, is vliegen). Hetzelfde geldt voor privacy. In geval van 'smart' home apparatuur zijn de zorgen over security en privacy terecht. De technologie is nog gedeeltelijk experimenteel, en er zijn nog veel haken en ogen aan. Ook zijn er bochten afgesneden bij de ontwikkeling om toch maar zo snel mogelijk op de markt te komen. Deze campagne negeert voor zover ik de beschrijvingen zie zowel het gevoel als de realiteit van security en privacy. Zonder werkelijke gegevensbescherming loop je voortdurend het risico dat incidenten rond gaan zingen. Niet zozeer in de media, daar verschijnen alleen zeldzame en spectaculaire gevallen. Maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):