Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2019, 22:16 door Anoniem

Ik heb geen mobiel vanwege een beperking in het gebruik van mijn handen. Geen mobiel bankieren app dus. De scanner die ik sinds kort verplicht heb is helaas ook niet geschikt; veel handelingen ( meer dan bij de app, zoals bij voorbeeld nogal precies richten op de kleurcode, en: als je de scanner neer legt om de pincode in te tikken, wiebelt die door de afgeronde achterkant en moet je hem eigenlijk met je andere hand vasthouden, en helaas: daar zit nu net het probleem. Ik vraag me af of de ING die scanner heeft uitgetest voor mensen met een beperking in het handgebruik: daar zijn er veel meer van dan alleen ik: reuma, neurologisch, oud. In het instructiefilmpje voor het gebruik van de scanner zie je een vrolijk mannetje dat met 2 handen die scanner bedient. Voor mij en mijn lotgenoten iet echt vrolijk. Ik hoop op een oplossing; en het liefst zo lang er geen goed alternatief is, gewoon de papieren tancode.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha