Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb geen mobiel vanwege een beperking in het gebruik van mijn handen. Geen mobiel bankieren app dus. De scanner die ik sinds kort verplicht heb is helaas ook niet geschikt; veel handelingen ( meer dan bij de app, zoals bij voorbeeld nogal precies richten op de kleurcode, en: als je de scanner neer legt om de pincode in te tikken, wiebelt die door de afgeronde achterkant en moet je hem eigenlijk met je andere hand vasthouden, en helaas: daar zit nu net het probleem. Ik vraag me af of de ING die scanner heeft uitgetest voor mensen met een beperking in het handgebruik: daar zijn er veel meer van dan alleen ik: reuma, neurologisch, oud. In het instructiefilmpje voor het gebruik van de scanner zie je een vrolijk mannetje dat met 2 handen die scanner bedient. Voor mij en mijn lotgenoten iet echt vrolijk. Ik hoop op een oplossing; en het liefst zo lang er geen goed alternatief is, gewoon de papieren tancode.
Beschrijf je klacht (Optioneel):