Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2019, 09:55 door Briolet

Door Anoniem: Wat gebeurt er als de klant tijdens het winkelen zich plotseling bedenkt, of om een andere reden het winkelen afbreekt, en zich zonder de reeds verzamelde boodschappen naar buiten begeeft. Blijkbaar reageer je op het artikel zonder het gelezen te hebben. Terug zetten wordt ook geregistreerd. Er staat nergens wat er gebeurd als hij de boel in een hoekje van de winkel achterlaat. Wat mij betreft mag dit dan ook berekend worden. Of op zijn minst een kosten bijdrage voor het weer netjes opruimen. Je hebt klanten die iets pakken en zich verderop in de winkel bedenken en de goederen in een willekeurig schap terug zetten. Soms zelfs bederfelijke goederen uit de koeling zodat de winkel de goederen moet weggooien omdat meestal niet duidelijk is hoe lang de goederen ongekoeld in het schap stonden. Met dit systeem kan dit soort verspilling wel aan de klant doorberekend worden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha