Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2019, 18:32 door Briolet

Door Anoniem: @ziggo.nl: -all (mail komt in je spambox als niet vanuit servers van ziggo.nl verzonden) … Bij Ziggo en tele2 komt je mail als je die niet netjes verstuurd dus in de spambox van de ontvanger. Dat levert natuurlijk even problemen op in situaties waar e.e.a. niet goed is geconfigureerd, maar als je nooit begint met aanpassen houd je slechte config ook gewoon in stand. Dit klopt niet. Ziggo heeft een ~all instelling en geen -all. Verder ben ik het met je eens dat er helemaal geen reden voor kpn is om ?all te gebruiken. KPN publiceert smtp instellingen voor de consument en als de klanten gewoon die instellingen gebruiken dan is er geen probleem. Bij gmail.com, icloud.com etc werkt het toch ook probleemloos. Het is gewoon een kwestie van netjes werken. Ik heb het ook wel gehad dat de ziggo helpdesk mij een mailtje stuurde vanaf een IP adres dat niet in hun spf lijst stond. Waaschijnlijk was die helpdesk uitbesteed aan een externe partij die zijn eigen mailserver gebruikte en de ziggo afzender ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha