Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-09-2019, 15:53 door Anoniem

Door [Account Verwijderd]: Dit is een vervolg op een security.nl nieuwsbericht van 6 november 2018: https://www.security.nl/posting/585949 Het vervolg in dit topic is alleen van waarde voor mensen die: A - één of meerdere rekeningen hebben bij de ING. B - géén smartphone hebben, of willen gebruiken voor authenticatie van een betaalopdracht i.p.v. TAN C - netjes hebben gewacht op bericht dat zij aan de beurt waren voor verstrekking van een ING-scanner (zie:https://www.ing.nl/nieuws/nieuws_en_persberichten/2018/november/ing_bouwt_tan_code_verder_af.html ook de link van de ING zoals gemeld in het sec.nl nieuwsbericht, vorig jaar november) degenen op wie het bovenstaande niet van toepassing is hoeven - zij mogen wel - niet verder te lezen. In de bovenvermelde link van 06-11-2018 staat onderaan de derde alinea: "Klanten krijgen vanzelf bericht in Mijn ING zodra ze de ING Scanner kunnen aanvragen, tot die tijd gebruiken zij nog een TAN-code." 3 dagen geleden, op 27 mei 2019, bijna 6 maanden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha