Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2019, 11:36 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Wie pint stelt op zijn minst zijn rekeningnummer en pasnummer bloot aan de ontvanger van het bedrag. Dit maakt het in principe mogelijk om precies te achterhalen om welke persoon het gaat. Mogelijk dat Translink S. deze gegevens niet in handen krijgt, maar wel de vervoerder (immers als er gepind wordt bij een automaat van de vervoerder om je ov-chipkaart bij te laden) Ik herhaal nog maar even wat ik gisteren om 13:36 al gepost heb. Deze pagina bevat een video die uitlegt hoe pinbetalingen werken: https://www.pin.nl/ondernemer/hoe-acceptant/hoe-pinbetaling/ Laat het tot je doordringen alsjeblieft, dan kan je je druk maken (of niet) over hoe het echt werkt in plaats van hoe je bij gebrek aan inzicht alleen maar denkt dat het werkt. Wat bedoelt u nou PRECIES met lees "hoe het echt werkt"???? De duiding op die webstie is wel vrij generaltistisch. En ook nog eens NIET eenduidig uitlegbaar verwoord. Waarom? Ten minste hierom: - de stelling bevat bijvoorbeeld een Contra Dictio in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha