Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-09-2019, 14:34 door ph-cofi

Vreemd dat het lijkt dat men zich druk maakt over het meeluisteren door medewerkers. Het is zonder meer nodig om de software beter te leren al die dialecten te begrijpen en de bedoelde gemompelde commando's te snappen. Bij het Mycroft-project wordt deze noodzaak ook onderkend en wordt hulp gevraagd aan het publiek: https://mycroft.ai/contribute/#translate-to-new-languages De echte olifant in de kast is echter dat consumenten hardware van Facebook in huis halen en vertrouwen dat ze die apparaten kunnen beheersen en uitschakelen. Het vermeende comfort is groter dan de zekerheid van commerciële microtargetting door verzamelde kennis. Ik vrees voor het big-brother effect (na een paar dagen vergeet je dat het ding aanstaat en ga je weer onbeschaamd kontkrabben op de bank) en wat over een tijdje blijkt te zijn gebeurd met de data. Gezichtsherkenning van alle bezoekers op een feestje? Is het al tijd om de fabrikanten tegen elkaar uit te spelen? Verzin een opstelling, waarbij een Alexa, SiRi, Google assistant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha