Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De beïnvloeding van multi-nationale ondernemingen om de mens door psychologische marketeer methodes het gewenste consumentengedrag bij te brengen is angstwekkend. De heel zuiver gestelde constatering dat je consumenten zover hebt bepraat dat zij een apparaat in huis halen dat hen feitelijk 24/7 kan afluisteren is griezelig. In mei 2018 stond in The Washington Post al een artikel m.b.t. deze onbetrouwbare activatiemethode. https://www.washingtonpost.com/news/the-switch/wp/2018/05/24/an-amazon-echo-recorded-a-familys-conversation-then-sent-it-to-a-random-person-in-their-contacts-report-says/?noredirect=on De Amazon gehersenspoelde consument zal het worst zijn. Hij/zij weet dit niet of wil dit niet horen, of negeert na lezen deze berichten want het ding blijft een enorm succes. Tussen 2018 en 2019 laat de verkoop van Smart speakers een groei zien van 84 % https://voicebot.ai/amazon-echo-alexa-stats/
Beschrijf je klacht (Optioneel):