Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2004, 10:21 door Anoniem

Door Anoniem Dit is dus geen oplossing. Gebruikers gaan dat niet pikken, lopen naar hun manager en vervolgens krijgt beheer de zwarte piet toebedeeld. Ik werk in een omgeving waarin ik alle vrijheid heb om zaken op mijn pc te installeren, en dat is maar goed ook, omdat ik heel veel cross-platform werk doe, en beheer nooit een systeem zo kan configureren dat ik er al mijn werk mee kan doen (al was het maar omdat ik een hoop van Linux/UNIX af geporte open source tools gebruik). Thuiswerkende gebruikers dienen door het bedrijf voorzien te worden van een goede firewall en een goede virusscanner, en een behoorlijk stuk opleiding. Daarnaast moet je als bedrijf je netwerk op gaan delen. Een deel voor publiek toegankelijk verkeer, een deel voor privé verkeer en een deel voor remote access verkeer. Uiteraard scheid je de netwerken door middel van screening routers én een firewall (CheckPoint of zoiets). Services zoals mail en web access voor je gebruikers doe je door middel van proxy servers. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha