Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2019, 14:36 door Erik van Straten

Door Hyper: [...] 1) Het aantal patches dat uitkomt voor de in gebruik zijnde software/firmware een gemiddeld bedrijf is enorm. Dat is een feit en geen excuus om het defecte slot van de personeelsingang niet te repareren (de VPN-software bedoel ik). Ofwel je hebt jouw infrastructuur te complex laten worden (alles dat met "V" begint heeft dit probleem bij velen enorm vergroot), ofwel je hebt onvoldoende kundig personeel om die infrastructuur verantwoord te kunnen managen. Door Hyper: 2) Software wordt standaard met bugs uitgeleverd omdat uitgebreid testen hierop kostbaar is. Gebruikers zijn hierdoor de testers geworden en bugs worden pas achteraf gerepareerd. Ofwel je hebt "goedkope" software gekocht die, zoals je zelf aangeeft, onvoldoende is getest, ofwel je hebt prijzige software gekocht en hebt geen boeteclausule bedongen voor na levering gevonden bugs en/of kwetsbaarheden (die jou kennelijk voor een onmogelijke opgave stellen als deze optreden, zoals je aangeeft in punt 3). Door Hyper: 3) Het is nog ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha