Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2019, 12:26 door Tintin and Milou

Door Anoniem: Door Tintin and Milou: Dit hoeft niet direct een MitM te zijn. Kan ook verklaard worden door andere services. Proxy service ertussen is wel een "man in the middle" al is het mischien niet direct (bedoeld als) een aanval. Kans dat dit een MitM is of een "aanval" is erg klein. Het zegt wel direct iets over de belevings-gedachten van iemand. Als je inkomende verbindingen ongevraagd via een ander apparaat lopen is het wel even een goede vraag wat je ISP denkt dat ze aan het doen zijn. Het is niet om de "last mile" te ontlasten, dus wat wel? Stel die vraag eens aan Ziggo? Die zijn de enige die er iets over kunnen zeggen. Ik heb eigenlijk nooit gezeik met ziggo. Werkt in de hele familie stabiel en snel. Ik zou Ziggo dus betrouwbaar beschouwen. Anecdotisch, we hadden eindeloos problemen met af-en-toe uitvallende verbinding. Helpdesk bleef maar naar de horizonbox (ipv cisco routermodem) danwel "de wifi" wijzen (mijn testen waren allemaal bedraad), tot ik zelf maar eens belde en flink de poot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha