Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2019, 15:43 door Anoniem

Door Erik van Straten: Verder krijgen klanten die voor 1 november 2016 een TLS-certificaat naar Zendesk hebben geüpload dat nog steeds actief is het advies om het certificaat in te trekken en een nieuw certificaat te uploaden. Ik denk dat de wereld er veiliger van wordt als we beestjes bij de naam noemen. TLS certifcaten zijn hier niet het probleem (daar is niets geheim aan). Het probleem is dat als jouw organisatie een subdomein bij Zendesk huurt (dus organisatienaam.zendesk.com), en je voor TLS-verbindingen met dat subdomein een TLS-certificaat op naam van jouw organisatie wilt inzetten - en dus zelf moet aanschaffen (of gratis verkrijgen), je ook de (bij de public key in het certificaat horende) private key moet uploaden naar Zendesk. Uit https://support.zendesk.com/hc/en-us/articles/203664356#topic_o5t_gnr_35: [...] 4. If you have a private key associated with the certificate, click Upload private key and enter your passphrase if any. You don't need a key if you generated the CSR file in Zendesk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha