Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2019, 17:28 door MathFox

Door Anoniem: Door MathFox: Het is de verantwoordelijkheid van een softwareleverancier om veilige software te leveren.Klopt. Het is ook de verantwoordelijkheid van een leverancier om het patch-process zo pijnloos mogelijk te maken. Klopt ook. Al wat is de definitie van pijnloos?Ik heb zelden pijn van mijn leveranciers. Ik ben van Linux gewend dat er een tool is die alle updates voor alle geinstalleerde programma's downloadt en installeert... (Kan Microsoft mij vertellen waarom ik de complete computer moet rebooten na de verplichte Skype-update?)Niet direct. Weet niet wat jij hebt draaien aan versies. Misschien omdat Skype openstond of in gebruik was? en dat een kernel-update de enige reden voor een volledige reboot is (uit te voeren op een voor de gebruiker geschikt tijdstip). Services kunnen individueel herstart worden; shared libraries kunnen alvast klaargezet worden voor later gebruik... (P.S. Skype gaat in "update modus", waarin de app gesloten is en een updater draait.)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha