Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2004, 19:10 door Anoniem

Ik denk dat in het algemeen de directie gewezen moet worden op de oorzaken en gevolgen van slecht of juist goed netwerkbeheer. Je kunt niet aansprakelijk gesteld worden wanneer niet vanaf het eerste moment duidelijk is wat de consequenties zijn. Want dat bepaald hoe competent je bent of niet. Incompetente mensen die dus niet op de hoogte zijn, kunnen mijn inziens niet aansprakelijk gesteld worden. Op de keper beschouwd, moet de directie er dus wel zelf voor zorgen dat ze goed geinformeerd zijn. Weten wat de oorzaken en gevolgen zijn en daar een passend beleid op toepassen. Dan pas kan de directie aansprakelijk gesteld worden. Aan de andere kant........... een directie die willens en wetens zich hier niet in verdiept, alle voorlichting aan de kant schuift en zich dus eigenlijk distantieerd van alles wat met IT en beveiliging te maken heeft, noem ik zelf ook incompetent. Struisvogelgedrag dus. - Unomi -

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha