Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Maar dit is toch helemaal geen datalek? Als ik bij een willekeurige webshop iets wil bestellen en er staat daar dan bij dat er nog 12 exemplaren voorradig zijn dan is dat toch gewoon informatie die de leverancier mij geeft en die hij kennelijk bereid is om prijs te geven om mij een betere service te verlenen? Je mag aannemen dat de reden dat die info door de kaartjes shop terug wordt gegeven aan de browser dezelfde is. (als je 50 kaartjes bestelt en er zijn er nog maar 20 dan krijg je dat te zien nog voor je bestelt) Als er nou een lijst bij zat van wie er die dag al kaartjes gekocht heeft... En je kunt het wel onhandige communicatie noemen maar zo'n mailtje sturen is ook niet bepaald handig. Als hij gewoon de tip met betrekking tot het "probleem" gestuurd had, en niet meteen een "datalek" genoemd had maar gewoon even had uitgelegd dat ze wellicht iets meer info naar buiten brengen dan ze willen (en dat WEET je niet eens, wellicht kan het ze niks schelen), dan had ie vast meer kans gehad op een bedankje. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):