Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beseffen we ook wel in dit geval dat er een indirecte product placement-achtige element aan zit waar de NPO met de betrokken sporters aan meewerkt(e) met de eerdere tv-uitzendingen? A.S.R. meldt namelijk het volgende: ................. Klanten die lid worden van a.s.r. Vitality krijgen support, van onder anderen de Nederlandse topsporters: Gregory Sedoc, meervoudig Nederlands kampioen hordenlopen en atletiekanalist bij Studio Sport, Nicolien Sauerbreij, wereldkampioen en olympisch kampioen snowboarden, Tim de Vries, paralympiër en tweevoudig wereldkampioen handbiken en Suzanne Schulting, Nederlands, wereld- en olympisch kampioen shorttrack ................. Doorsnee klanten zijn natuurlijk helemaal geen top-sporters. Die laatste moeten/willen in meerdere gevallen in slechts een paar jaar het maximale uit hun (sportieve) carrière halen. De zweem van topsporters begleiding die A.S.R. lanceert kan teveel de indruk wekken dat mensen naaaast hun werk maximale fitheid zouden kunnen gaan bereiken. Zonder daarbij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):