Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Werkende mensen hebben een grotere kans op burnout, zullen we die ook maar meer laten betalen? Overigens vraag ik mij af of een "gezondere" levensstijl van haar klanten ertoe leidt dat A.S.R. gemiddeld bespaart op de kosten van arbeidsongeschiktheids- en zorgverzekeringen. Want naarmate klanten gemiddeld ouder worden en -mede daardoor- de pensioengerechtigde leeftijd stijgt, nemen het risico op arbeidsongeschiktheid (dus kosten) en de kosten voor zorg toe. Zou het zo zijn dat A.S.R. zelf in het marketingverhaal van FitBit (Google) en marketeers van de Zuid-Afrikaanse verzekeringsmaatschappij Discovery Groep is gestonken, en de ENIGE reden voor korting en/of flutcadeautjes is dat hiermee geldhongerige partijen het hoarden en misbruiken van uiterst privacygevoelige data nastreven? Of moeten we A.S.R. zelf ook onder dit soort hufters scharen? Ik vrees het laatste.
Beschrijf je klacht (Optioneel):