Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Wilbert Wintergaard: Het staat al tussen dubbele aanhalingstekens. Er bestaan dus geen "consumentvriendelijke" oplossingen voor problemen die rechtstreeks in verband staan met omzetverlies. Het is een zoethoudertje; beter gesteld: je reinste flauwekul. Of je lost het op en dat is altijd rechtstreeks, of indirect ten nadele van de klant, of je doet niets en laat het gaan. Een middenweg bestaat niet. Jij vindt die poortjes bij de uitgang van een winkel ook "rechtstreeks of indirect ten nadele van de klant"? Jammer klant, u kunt onze artikelen niet meer zonder betalen meenemen! Ik denk dat dat wel wat kortzichtig is. Voor de betalende klant is het niet nadelig als er gesneden wordt in het aantal klaplopers. En die klaplopers zijn geen klant dus daar heeft het ook geen betrekking op. "Jij vind dit, Jij vind dat." Ik vind niets, en als ik iets vind is het kletspraat van je hand!... Belachelijke aannames uit het niets gesleurd die TOTAAL niet in verband staat tot mijn kritiek! Betrek ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):