Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Typisch... Je kan al stellen dat het bedrijf een pruts bedrijf is daar ze na meerdere malen data te zijn verloren wederom bij een nieuwe migratie niets geleerd hebben en geen preventieve maatregelen hebben genomen. Ze mogen juist blij zijn met zo'n werknemer die dan maar zelf besluit tenminste iets van rudimentaire maatregelen te nemen. Ik zou oordelen dat bedrijven als deze zichzelf per direct zouden moeten opheffen of ten minste de eindverantwoordleijke er uit gooien wegens nalatigheid. Je gaat er dus zomaar vanuit dat de werknemer de waarheid spreekt. dat heeft nu juist de rechtbank gedaan en bepaald. verder dat er bij migraties in omgevingen data verloren is gegaan door incompetentie bij middle manglement en het daaruit voortvloeiende cowboy beheer is mij niets nieuws. alle beloftes en goede bedoelingen ten spijt, achteraf na de 'oops' heb je als werknemer het probleem op je bordje steeds weer. ik heb inmiddels wel wat van die 'incidentjes' bij verschillende 'migraties' ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):