Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2019, 13:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het is wel degelijk in enige mate klantonvriendelijk dat je als brave burger periodiek geconfronteerd wordt met een alarm dat onterecht afgaat. Of dat ik mijn boodschappentas bij de zelfscan van de Albert Heijn weer mag uitpakken voor een controle. Dat is geen enorme pijn, maar doen alsof betalende klanten er niets van merken is onterecht. Zaak is dan ook er als bedrijf voor te zorgen dat je daadwerkelijke klanten zo min mogelijk last hebben van je maatregelen terwijl die zoveel mogelijk wanbetalers stoppen. Daar is duidelijk sprake van een optimalisatiecurve. Het is VEEL en VEEL klant-onvriendelijker als je als aanbieder je maar neerlegt bij het feit dat de helft van je klanten de boel besteelt en dat verwerkt in de prijzen die ALLE klanten moeten betalen voor je spullen! Dan hebben de klanten die eerlijk betalen er het nadeel van. En die lopen dan wellicht weg omdat het zo duur is. Zoals in het vorige bericht al te lezen was is het altijd een compromis. Zo min mogelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha