Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2019, 08:51 door Anoniem

Door Briolet: Ik had het verhaal vanochtend in mijn krant al gelezen en viel van de ene verbazing in de andere. Zoveel kanzen om door te hebben dat het nep was en toch trapte hij er in. Het begon al met het mailtje van de bank. De ABN beveilgt zijn mail goed dus kunnen ze nooit een orgineel afzend adres gebruikt hebben. (Ik heb zelf in mijn mail programma de knop om headers te tonen in de menu balk gezet zodat ik de mail met één muisklik kan controleren) Dan op een link klikken in een mail. Notabene in een mail die naar je eigen bank wijst. Dan controleer je toch nog beter? En dan het verhaal dat de bank een betaling niet tegen kan houden, maar dat je zelf moet inloggen om dat op aanwijzing te doen. Misschien moet deze man zichzelf niet langer IT'er noemen. Alleen het verhaal over het gebeld zijn via een 06 nummer snap ik niet. Hij zou dit gecontroleerd hebben op de site van zijn bank. De ABN publiceert geen 06 nummers op zijn website. Ik heb hier echter sterk het vermoeden dat het fout in de krant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha