Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door _R0N_: Het is nu immers heel lastig voor mensen om van provider te verhuizen, omdat je je e-mailadres niet mee kunt nemen. Bij ons kun je je e-mailadres wél meenemen. Zo kun je nooit meer worden gegijzeld door je provider.Hoe willen ze dat doen? Als je weggaat kun je nog wel mail klant blijven of zo? Dat heb ik bij xs4all jaren geleden ook gehad,dat heette 'Pack', meer dan 10 jaar geleden. Helaas gingen de kosten daarvan ineesn fors omhoog en toen het een tientje per maand werd, ben ik ermee gestopt. Had intussen een 'provider onafhankelijk' email gmail account en had het plan om gewoon jaarlijks te wisselen (heb ik ook gedaan, alleen minder dan jaarlijks). Intussen heb je daar niets meer aan, qua prijs. Door _R0N_:Geven ze iedereen een eigen domeinnaam? Je kan sowieso je eigen domeijnaam regelen en daar je maikl over laten lopen, dat hangt niet van je provider af. Je moet wel zelf ergens je mail (laten) hosten en daar je dan je mx-record naar laten wijzen. Ooit kon dat gratis via google (Google ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):