Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-11-2019, 13:49 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Kunnen ze niet zo een zelfde wet maken over bijvoorbeeld als er weer eens een zero day in je spullen blijkt te zitten? Wat toch onmiskenbaar de ondeugdelijkheid van je aankoop bewijst? Als dat met vliegtuigen wel kan, waarom dan niet met telefoons? Niet bij een zero day. Een verkoper moet de mogelijkheid krijgen een fout te herstellen voordat hij een ondeugdelijk product moet vervangen. En bij een zero day betreft het per definitie een onbekende fout. Bij een zero day zou je hooguit een fabrikant aansprakelijk stellen als hij aantoonbaar slordig is met zijn programmeerwerk. Maar dan zal het bewijs bij het slachtoffer moeten liggen. Producten zullen altijd zero days bevatten, hoe goed je ook je best doet als programeur. Daar kun je een fabrikant niet automatisch verantwoordelijk voor maken. Ik wil niet te veel zeuren, maar als ik in een Boeing 737 MAX zit. Die ineens raar doet, en ze later naar stukjes moeten zoeken omdat ik in een hele diepe krater lig. Dan kunnen die toch ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha