Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat is dan de prijs die wij als consumenten betalen voor betere kwaliteit/service Dat slaat inderdaad ook terug op veiligheid van apparaten. Meer specifieker nog gaat het volgens mij om met het gebruikersperspectief en het technische nut dat een consument door de fabrikant en verkopers wordt geschetst. En dat is niet bij elk apparaat echt gelijkwaardig. En ook wat het handelingsperspectief is dat consumenten wordt geboden door fabrikanten / samenstellers. Support vervalt nu zelfs bij menig premium product. Op een gegeven moment is support qua updates eigenlijk een soort omgekeerde trechter van lastige vragen. De consument is vaak 100% afhankelijk van het release kanaal van de fabrikant. Dat release kanaal bevindt zich teveel boven de macht van het individu. Zeker wanneer het wordt afgesloten. Zo krijgt het na opschalen van een probleem dezelfde shit van de fabrikant omgekeerd en ongegeneerd over zich heen teruggestort. Het handelingsperspectief dat bij zo'n premium product wordt geboden verbeterd door de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):