Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
HPE werd door een niet nader genoemde SSD-fabrikant over het probleem geïnformeerd"? uh? Twee weken terug werd HPE geïnformeerd door de klant..... o.a. mijn werkgever. En ondertussen bleek er na 2 dagen meer klanten het probleem te hebben. Wij hadden het probleem dat er tegelijk 6 schijven onbereikbaar waren, in twee servers. Totaal 12 schijven dus. Je gaat er dan niet vanuit dat het de schijven zijn die stuk zijn. Het leek op een error van de array controller. Of de backplane. Hoe dan ook een rare gewaarwording als de helft van je VDI cluster afsterft.. Blij dat je dan een alternatief hebt. Overigens zijn wij zeer goed geholpen door HPE! We werden steeds goed geïnformeerd over de status. Het duurde helaas wel 4 werkdagen (met nog een weekend er tussen) voor de oorzaak bekend was. Er was alleen een error terug te vinden in de logs van de array controller. Niet via de ILO. In de flink aantal jaren dat ik in de ict werk niet eerder een dergelijk probleem mee gemaakt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):