Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [..] Volgens https://www.zdnet.com/article/hpe-tells-users-to-patch-ssds-to-prevent-failure-after-32768-hours-of-operation/: The hardware maker (=HPE) said it learned of this bug from another SSD manufacturer, but did not name the company who found the issue. Dus een andere SSD-fabrikant heeft blijkbaar de fout in de HPE-ssd gevonden. (is dat suf of wel?....) De herstellende firmware-versie begint ook nog eens met HP. Lijkt me sterk dat dit toeval zou zijn. Ik denk wel dat dit kan. Een SSD bestaat uit NAND chips, een besturingscontroller en verdere electronica op een bord. HPE maakt zelf geen chips , en heeft die dus ergens gekocht. Ze maken, denk ik, ook het printboardje niet . Ik denk dat HPE , naast z'n naam erop plakken een SSD(lijn) met bepaalde specs gekocht heeft , of heeft laten maken. Een andere SSD "fabrikant" - die de boel ook inkoopt kan dus dezelfde controller met zelfde firmware krijgen en de bug met concullega's delen. De naam in de interface, en in de firmware zegt niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):