Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-12-2019, 23:40 door [Account Verwijderd]

Geen recht toe recht aan stelling. Moeilijk hoor. Ik ben geneigd om neen te zeggen als het fishing is die direct gerelateerd is aan bijvoorbeeld 'een email van de bank' waarin wordt gevraagd om wachtwoord verificatie omdat een vermoeden bestaat van misbruik omdat de bank - het is nog steeds een kletspraatje - verdachte transacties heeft geblokkeerd. 99,9 % van alle gebruikers van digitaal bankieren weet nu toch inmiddels wel dat een bank nooit om die gegevens vraagt. Maar: Als het een redirect is van een online shop naar de bankinstelling voor bv. een iDEAL transactie en een 'mannetje in het midden' vangt de boel af terwijl de klant tegoedentrouw denkt te handelen vind ik dat er wél consideratie mag zijn. De motivatie die je nogal eens hoort dat een bank altijd moet compenseren omdat deze ons heeft gedwongen om digitaal te bankieren wijs ik resoluut af, omdat het onzin is. Iedereen die per Internet zijn financiën beheert heeft in het verleden zelf daartoe besloten zonder dictatoriale druk van de bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha