Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De te stellen vragen zij niet heel moeilijk. - heeft de gemeente een grechtvaardigd belang? + zij zijn eigenaar beheerder van het bsn (via mGBA brp het klantnummer van de belastingdienst) + bij het verlenen van een paspoort (geen absoluut recht het een gunst naar burgers) verzorgen zij dd handelingen en administratie. + zij zijn verplicht met aansprakelijkheid dat het bij de juiste persoon aan komt. Dit vereist identificatie op biometrie + hebben zij toegang nodig tot een portretfoto? Dit is een open deur omdat het bij de eis en functie van het paspoort hoort Heeft de burger ontvanger er belang bij dat het bij de juiste persoon komt? Ook dat lijkt me heel voor de hand liggend en bevestigend met ja. Wat overblijft is zijn vragen zoals: - is een gezichtsscan door technische hulpmiddelen (ondersteunend) beter dan wat een baliemedewerker kan? Gezien alle commotie dat iedereen door camera's herkend wordt is het antwoord intussen: de techniek doet het Veel beter mits goed ingezet. - wordt de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):