Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2019, 09:58 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als je zo stom bent om erin te trappen... Dat kun je de bank toch niet verwijten? Je geeft je portemonnee ook niet af als iemand er om vraagt en gaat dan bij de bank piepen dat diegene het geld eruit haalt. Ofwel: mensen snappen 'digitaal' niet. Maar gebruiken het wel. Ofwel: terug naar cash. Klaar. Hoewel ik zelf zeer goed getraind ben in het herkennen van phishing, zijn er toch gevallen bekend dat ik erin trapte. Dus met "stom" heeft het niet veel te maken. Wel met uiterst geraffineerde leugenmails waar de meeste specialisten in zullen trappen en ook waar bovengenoemde schrijver (Anoniem 12:19) makkelijk in zal trappen. Het blijft heel lastig. Alleen of een website nep of echt is valt sowieso wel goed te onderscheiden, gewoon goed naar de url kijken en logisch verstand gebruiken. Waar ik zelf wel heel erg van sta te kijken is dat de banken niet op de login pagina op andere pagina's een soort van "hot linking" (http_referer) achtige controlen hebben (niet blokkeren want dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha