Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: ….. Fijn voor jou dat jouw e-mail adres nog nooit gelekt is (bijv. via een gehackte website of via een collega/kennis/vriend/familielid wiens e-mail account gehackt is door een hergebruikt flutwachtwoord "want ze hadden toch niks te verbergen", via malware op PC of smartphone, of omdat ze jou zonodig meenden te moeten "inviten" op eeuwig lekkende sites zoals Linked-In). Mijn mening over dit topic: tenzij kan worden aangetoond dat de klant fraudeert moet een bank altijd de schade vergoeden. Hooguit zou bij zeer doorzichtige aanvallen, uitgezonderd bij hoge leeftijd en/of geestelijke beperkingen (vaak prima vast te stellen aan eerder betaalgedrag en daarbij genomen risico's), een eigen risico kunnen gelden. Zo werkt dat al. De bank vergoedt tenzij de schuld nadrukkelijk verwijtbaar is. Banken besparen gigantisch veel geld door eerst wijkkantoren en nu ook pinautomaten te sluiten en "papierbankieren" grondig te ontmoedigen tot onmogelijk te maken. Dat is wel erg eenzijdig, je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):